Quinoa s pečenou cizrnou a rajčaty

9:42


Pokud se stravujete už delší dobu jen rostlinnou stravou, určitě musíte znát quinou. Pokud o ní slyšíte poprvé, je to pseudoobylovina ( bez lepku ) patřící do "superfoods". Obsahuje velké množství bílkovin a aminokyselin, takže funguje jako plnohodnotná alternativa masa. Snažím se ji jíst co nejčastěji a tento recept je zatím můj nejoblíbenější. Příprava zabere cca 45 minut.

Ingredience:
♥ 1 plechovka sterilované cizrny
♥ 1,5 hrnku quinoi 
♥ 300 g cherry rajčátek 
♥ 2 olivového lžíce oleje
♥ 50 g salátového mixu 
♥ 1 kostka bio zeleninového bujónu (já mám nejradši ten z d&m)
♥ sůl 
♥ pepř  

Postup: 
Nakrájíme cherry rajčátka na čtvrtiny a společně s propláchnutou cizrnou rozprostřeme na plech. Pokapeme olejem, posypeme solí a pepřem a pořádně promícháme. Poté pečeme v troubě na 170 °C cca 40 minut. Do 1 litru vroucí vody s vývarem přidáme quinou a vaříme cca 15 minut dokud se voda nevyvaří. Vše necháme vychladnout a poté promícháme. Podle chuti potom můžeme přidat i další zeleninu jako např. sušené rajčata, paprika, chilli. 

Dobrou chuť!





You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak to vypadá sakra dobře!! :D Já s quinoou moc neumím, ale tohle sto pro zkusím! Moc děkuju za tip! .) Silvi

    OdpovědětVymazat
  2. Neni zac!)) Urcite zkus, ja si ji davam uplne do všeho poslední dobou.

    OdpovědětVymazat