VEGAN SNACK IDEAS #1

14:46



AVOCADO SUSHI


Na tomto receptu je asi nejsložitější sehnat si podložku na sushi, rýži a řasu.Vše si můžete pořídit ve vietnamských tržnicích (pražská SAPA má vše na sushi asi o 50% levněji než v supermarketech). Já si nakoupím vždy do zásoby, abych poté mohla shánět jen avokádo nebo jinou přísadu. Poslední dobou mám na sushi chuť skoro pořád a celá příprava trvá cca 15 minut (než se uvaří rýže a vychladne).

Ingredience:

 Rýže na sushi
 Nori řasa 
 Avokádo
 Sojová omáčka
 Rýžový ocet (speciální na sushi)
 Nakládaný zázvor
 Wasabi (já ho nemusím, proto si ho nepřidávám)

Postup:

Rýži uvaříme a v misce (pozor nesmí být nerezová) promícháme se lžící rýžového octa. Po vychladnutí rozprostřeme na řasu (tou hladší částí dolů) a pomocí podložky rolujeme. Poté stačí už jen nařezat na kousky.




VEGAN QUESADILLAS


Příprava těchto super dobrých quesadillas trvá asi 3 minuty a je to asi nejlehčí recept na světě. Dokonce i namazat si chleba je o něco složitější haha. Vegan cheddar nebo jiný druh vegan sýru, seženete v Bio Obchodě, nebo třeba brněnským Forky's.

Ingredience:

 Tortilla
 Rajčatové sugo, nebo protlak
 Baby špenát
 Vegan cheddar

Postup:

Jednoduše všechny ingredience poskládáme na polovinu tortilly, je jedno v jakém pořadí.Já potřu nejdřív celou placku malou vrstvou suga, poté pokládám špenát, rajčata a nastrouhaný vegan sýr. Přeložím suchou polovinou na půl a zapékám v kompaktním grillu.






HUMMUS  S NACHOS A ZELENINOU


Od té chvíle co jsem hummus poprvé ochutnala (v Klubu Cestovatelů na Masarykově nábřeží) je to jedno z mých nejoblíbenějších jídel. Dávám si ho i 4x týdně. Nejoblíbenější kombinace je s nachos (s příchutí barbeque,které sežene v Lidlu), okurkama a mrkví. 


Ingredience:

 Nachos
 Okurka
 Mrkev
 Hummus


Ingredience na hummus:

 3 stroužky česneku    
 3 lžíce olivového oleje
 200 g cizrny
 115 g tahini
 Lžička citronové šťávy 
 Sůl
 Pepř

Postup:

Cizrnu buď přes noc namočíme a poté vaříme nebo použijeme sterilovanou a rozmixujeme ji. Do směsi poté přidáme citronovou šťávu, prolisovaný česnek, sůl, pepř, olivový olej, sezamovou pastu tahini a znovu umixujeme do hladké hmoty. Podle potřeby přidáváme olivový olej, aby směs měla hladkou konzistenci. Poté můžeme posypat paprikou nebo zakapat olivovým olejem.




You Might Also Like

2 komentářů