Proteinové lívance z čočky

10:23

Poslední rok se u jídla hodně soustředím na bílkoviny (dřív mě to moc nezajímalo, klidně jsem jedla celej den pečený brambory s hummusem, protože je to prostě dobrý). Po zjištění kolik bych měla, jako pravidelně cvičící člověk, sníst bílkovin za den jsem usoudila, že bych se na protein v mým jídelníčku měla docela soustředit. Můj klasický denní příjem byly dá se říct jen sacharidy. Takže tady jeden luxusní recept na proteinem nadupané lívance (65 g proteinu na porci). Navíc je ultra jednoduchý.





Ingredience:

Hrnek červené čočky
Půl hrnku slunečnicových semínek
Hrst vloček
Sůl
Pepř

Na dochucení můžete použit co máte vy nejraději, ja použila:

Lžíce lahudkovho droždí
Lžička kořeni na americké brambory (:D)
Lžička sušeného česneku
Hummus jako toping

Postup:

V mixeru (ja používám elektronický mlínek na kafe) umixujeme neuvařenou čočku na mouku a poté i slunečnicové semínka a vločky. Vše promícháme a zalijeme vodou, tak aby vzniklo těsto vhodné na lívance. Rozpálime pánev (já vždy bez oleje, protože většinu těsta tvoří slunečnicové semínka) a lívance smažíme z obou stran do hněda. Potom je jen potřeme hummusem nebo jinou oblíbenou pastou.

You Might Also Like

0 komentářů